Mitt hjärta blöder - Veronica Maggio





Jag får inte nog av Maggios nya. Det kanske jag har sagt redan, men jag säger det igen. Just nu sitter jag (även kanintänderna) i min favviströja, som egentligen inte är min, men.. Ägaren är glatt ovetande, och då tycker jag att man får ibland.

Jag ska snart bege mig till skolan, där jag ska sova mig igenom två lektioner. Det verkar vara den enda utvägen faktiskt, för jag är dödligt trött. Jag menar verkligen dödligt.

Sedan efter skolan väntar min sista körlektion, och efter det ska jag äntligen köpa mitt jävla tyg och mitt jävla mönster till min klänning. Balklänningen är alltså halft fixad. Studentklänningen dock, är ickeexisterande och kommer aldrig att existera känns det som. Problem. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0