Denna äckliga 51a

Jag sitter i mammas boning i Bollnäs och är besviken. Bredvid mig på bordet ligger tröstgodispåsen och i högtalarna spelas "mizu mizu mizu" vilket gör mig lite nostalgisk och ännu mer melankolisk. Om 20 minuter går bussen hem och då ska jag prova skor och bh, för imorgon ska jag till Delsbo och prova min balklänning! Du anar inte, hur jag längtar. Var ute och strök i Bollnäs affärer letandes en studentklänning också, men utan lycka. Jag var två minuter från att impulsåka till Gävle och hoppas på bättre lycka där, men jag var för seg. Jag hatar studentklänningar.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Balklänning? Delsbo? What?

2011-05-18 @ 23:08:11
URL: http://www.kristiansilwer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0