Born This Way - Lady Gaga

Jag bor i en kappsäck.
Eller nästan. Jag har inte sovit hemma på mer än en vecka tror jag. Jag och Fanny har antingen bott i Kyrkbyn, eller hemma i Kramsta. Vi äter hela tiden, vi lyssnar på Lady Gaga och dubstep, vi ligger (bokstavligt ligger med varandra) i den nya, stora soffan, vi glider runt, hänger runt och lånar pengar. Lever livet som innekatter kan man säga.
Idag ska jag gå modevisning som kulturkossa på Slottes aula, kom och köp. Nu ska jag kolla på när Fanny spelar bil, puss.

Kommentarer
Postat av: fanny

åh kanonsammanfattning, nu rockar vi love

2011-03-08 @ 12:04:38
URL: http://brosandi.blogg.se/
Postat av: Pappa

Puss på re!

Du kan väl sova hemma en sekund iaf...?!?!?

2011-03-08 @ 23:21:08
Postat av: Pappa

Puss på re!

Du kan väl sova hemma en sekund iaf...?!?!?

2011-03-08 @ 23:21:29
Postat av: Popanjelov

Du kan väl sova hemma i en sekund iaf...

Puss

2011-03-08 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0