09:02

Snart är det premiär, om just precis en vecka. Det förstår jag inte riktigt, för just nu känns hela allt osammanhängande och halvdant. Jag har inga kläder, jag kan inte mina repliker riktigt, baren i Baggböle är obefintlig, men soppan sjunger otroligt bra. Jag antar att allt kommer att klarna i alla fall till helgen. Det hoppas jag, annars vet jag inte riktigt vad.

Just nu sitter jag i soffan i en randig sparkdräkt och väntar på att åka till skolan. Växlar mellan musik, spel på facebook och lite plugg. En helt okej måndagsmorgon, om jag ska vara ärlig. Helt okej. Nu ska jag återgå till mitt växlande och sedan skutta till garderoben, för att förhoppningsvis kunna sno ihop en respektabel utstyrsel till idag. Peace och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0