we come one



Det har varit lite dålig uppdatering på bloggen nu ett tag. Jag har varit en vecka i Budapest hos min kära Anna och har inte riktigt haft tid till dator alls. Jag har gjort mycket annat spännande och är converse, lite bläck och otroligt fina minnen rikare, och inte så mycket fattigare. Jag har varit på en otroligt galen och magisk konsert med mina brudar, jag har badat utomhus och legat i bara bikini, jag har varit på opera för första gången i mitt liv och mycket mer. Helt klart en bra vecka! Och Budapest är helt klart värd att sitta på mitt finger resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: elin :)

GaddarN :>

2011-04-01 @ 16:44:34
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0