Trouble - Cat Stevens

Det är så galet fint väder ute, jag blir tokig. En springtur runt kyrkön med skön musik i öronen är rena sensationen, och att stanna vid udden, blöta ansiktet i vattnet och sedan lägga sig på bänken och sola sig i morgonsolen är guld. Makalös magi fan.

Även att det är galet nära till allt annat nu också. Körkort, Malta, studenten, arbetslöshet, beslutsångest, fattigdom osv. Nej men skämt åsido, jag är galet peppad till allt som har med studenten att göra. Jag är så sjukt less vid det här laget, du förstår nog inte ens.

Annars så ska jag nu äta mina alldeles för överkokta nudlar och vänta på brushan, som antagligen kommer hem full som en kastrull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0