The island pt. I - Pendulum

Fyfan vad jag dribblar in inlägg efter inlägg. Mästarbloggaren, kalla mig det. Eller vänta, nej inte alls faktiskt. Helst minus allt det jag sa. Jag har varit otroligt dålig på uppdatering nu ett tag. Men jag skyller på teater, sjukdom och plugg. Teatern har tagit upp all tid för mig denna vecka, och sjukness på det. Då orkar man inte sätta sig vid datorn när man kommer hem vid 10 på kvällningen, efter en lång dag. Men behöver jag ens förklara mig? Nej, egentligen inte. Det är min bloggis. Fast nu svammlar jag mest på och ställer frågor till mig själv för att ha någonting att skriva. Så jag ska sluta nu. Jag ville mest bara kika förbi och säga hej, höra om det är någon som fortfarande läser min skruttiga blogg eller har tappat hoppet helt. Vi kan väl höras, hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan lita på mig!

2011-04-17 @ 13:46:58
URL: http://christinabacklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0